søndag 14. mars 2010

Så fin du er!



Det siste i butikken - er at vi har fått prøverom. Vi utvider med klær, og da er det jo naturlig å ha ett.

Mitt forhold til prøverom, går veldig opp og ned. Altfor ofte får jeg en "uff-følelse" og kjenner at jeg liksom synker litt sammen. Så det var et par ting som var viktig for meg.
1) God nok plass (litt vanskelig å få til, men jeg lagde det så stort jeg kunne)
2) Gode knagger!
3) Stort speil... Her glapp det, men nytt speil kommer!
og helt til slutt
4) En liten oppmuntring over speilet - til de som ikke handler sammen med en god venn
(som kan si det til dem direkte)




Vi har inne klær fra Bloomingvill:





Vi har inne klær fra Lisbeth Dalh:



Og snart har vi klær fra Tina Wodstrup og Q by Kjederqvist... :o)

Litt vesker:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar