torsdag 25. mars 2010

Mitt nye kontor - del 2

Endelig har jeg flyttet inn i mitt nye kontor :o)
Det er ikke helt ferdig, men godt nok til å vise litt bilder i fra.





Sofa, kontorstol og skrivebord er fra Ikea. Tapeten er fra Laura Ashley, og jeg elsker den. (Ja, det går ann å like en tapet så godt).



Det begynner å komme seg... Litt lister ligger fortsatt på golvet, og printeren står på et midlertidig bord, men det nærmer seg.





Hvite puter fra Ikea, blå puter fra Laura Ashley, pledd fra Ikea, blomsterpotte og telysestaker fra Velkommen. Det samme er speilbordene (2 i settet), vasen og de hvite peonene - som ikke ser ekte ut, så lenge prislappen fortsatt henger på dem... (arg)



Skrivebordet mitt er ryddet for anledningen. Må vel innrømme det. Men ser dere at bakgrunnsbildet på mac'en matcher tapeten? Det ER faktisk tilfeldig! Og litt kult... (Gler meg forresten til "Sex and the city 2".)

Så, hva syns dere? Selv er jeg kjempe fornøyd!

Jeg må nesten ta med dette også;

I dag kjøpte jeg meg en "kosedress" som jeg skal bruke når jeg har sene kvelder på kontoret... Legg merke til at den matcher putene mine - og det er ikke tilfeldig! (Men denne gangen var det for spøk, må jo ha litt selvironi ;o) Jeg fant den på butikken som ligger vegg-i-vegg med Velkommen: b•young til kr 199,-

4 kommentarer:

  1. Så fint du har det hjemme hos deg!
    Sånn vil jeg og ha det, men hos meg matcher dessverre ikke så veldig mye....

    Snakkes :)

    SvarSlett
  2. Det er blitt kjempefint, Astri!

    SvarSlett
  3. Hei

    Linket til dette blogg-innlegget på vår facebook side.

    Mvh
    Ken Roger
    laura Ashley Oslo

    SvarSlett