mandag 18. januar 2010

LOVE



I dag har jeg så smått begynnt å gjøre butikken klar for morsdag & St. Valentines dag. Det er ikke før den 14. februar - men tiden går fort! 

Vi fikk noen søte kort og bamser i dag, pluss noen veldig fine rosa krus med "Verdens beste mamma" på. (Kun 59,- pr stk.!) Og jeg ønsker meg ett! 
Det er nesten så jeg vil legge ett av, for jeg tror at de vil gå unna veldig fort, men det er litt rart å legge et slikt krus av. Jeg får heller få mannen min til å stikke innom en gang jeg ikke er der. Det er liksom litt bedre :o)


Etter jul og en butikk i rødt og glitter, skulle en tro at å pynte med rødt igjen ville være alt annet enn moro. Men det er det! Nå er det mye hvitt, lavendel og rosa inni mellom, og alt er litt lettere. (Kanskje fordi butikken ikke er så full av varer lenger?)


14. februar er kjærlighets dag, og jeg gler meg til å feire den med min kjære!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar