søndag 31. januar 2010

Husker du Laura Ashley...



... innlegget mitt? Om at jeg hadde kjøpt tapet der til kontoret mitt - og et sengeteppe som jeg falt helt i staver over? Jeg tenkte at jeg skulle ta bilde av det, men jeg fikk ikke til noen gode bilder pga lyset. Men så - fant jeg dette bildet av det! Dette sengeteppet har vi! Er det ikke lekkert?

Vårt er rett nok dus grønt, men det er like fint som det på bildet :o) Det som ikke kommer frem er perlene som er sydd inn i hvert "kryss" på teppet. Hm, jeg må få tatt noen nye bilder av teppet vårt...

I natt kom det over 10 cm snø. Rart dette her, med en lang hvit vinter. Uvant på vestlandet. Det er vakkert, men kaldt. Jeg fikk dette bildet fra min søster, og det vil alltid minne meg om denne "spesielle" vinteren... Ønsker dere alle en varm, fin (inne)kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar