onsdag 27. januar 2010

Hjemmekontor



I dag skulle vi endelig til IKEA for å kjøpe skrivebord, softa m.m. til mitt nye hjemmekontor. 
Men regn og kulde har gjort veiene SPINN GLATTE her hos oss, så vi drar IKKE. (Mener at det var de ordene min mann brukte...) Og med tanke på at vi må låne svigerfar sin bil, er dette helt ok. En ting er å være uheldig med vår bil - noen annet er å være uheldig med noen anders bil.


Så min mann drar alene en annen kveld - med en lang liste fra meg. 
Du og du som jeg gler meg til å innrede mitt nye "kryp inn" :o)


Siden det ikke skjer noe hos meg... har jeg lånt bilder av andre flotte hjemmekontor.





1 kommentar:

  1. Det halve, gamle bordet som er på det første bilde... hm... kunne godt tenkt meg eit sånt, ja! Forresten, når eg tenker meg om, kunne eg godt tenkt meg eit heilt nytt kontor/arbeidsplass/ateliér. Du er heldig, og eg gler meg til å sjå bilete fra kontoret ditt når det blir ferdig :-)

    SvarSlett