fredag 27. mai 2011

Kommer snart...

En av mine favorittmerker er DURANCE, og i neste uke får vi inn en ny serie fra denne leverandøren: "Sand Dollar Island" (fra Asquet & Somersets). Denne serien minner om sommer, med sin svake og rene duft. Jeg vet iallefall at jeg skal sikre meg en duft dispenser til badet vårt! Og så skal jeg jobbe meg igjennom serien... Tenker jeg starter med kroppsskrubben, for nå må vel snart solen og sommeren komme?!? :o)


SAND DOLLAR ISLAND
Velgjørende og pleiende velvære produkter for kropp og sjel, med fantastisk duft av sjøbris. Serien er det nye tilskuddet til Asquet & Somersets produkt linje.

Serien inneholder:
Dusjgele, Bodylotion, Badeskum, Badesalt, Kropps skrubb,
Body Splash, Såpe, Romspray og Duft dispensert til rommet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar