søndag 13. september 2009

Jeg klarer ikke å slippe sommeren...



Jeg klarer ikke å slippe sommeren helt... Jeg drømmer fortsatt om mitt eget sommerhus, som skal være lyst & hvitt. Med innslag av bl.a. en av mine favorittfarger - sjøgrønn. 


Her er noe idéer som jeg har plukket opp i sommer:



Siden jeg er oppvokst ved havet, skal selvsagt sommerhuset vårt være ved havet. Det er lite som kan måle seg med det å ligge og lytte til bølgeskvulp... Og så er det så flott å skue utover havet, og kjenne den salte sjøluften. Lete etter små krabber (ja, for mamma våger ikke ta de store - da roper vi heller på pappa... kremt), og bade (evt. vasse, alt etter hvor kaldt det er), dra ut med båten og kanskje grille på en strand. 
O, lykke!




Noe annet som er fint med et eget sommerhus, er at vi kan invitere venner og familie på besøk. Nyte late dager sammen, og ikke minst god mat & drikke!




En dag... sukk.

1 kommentar:

  1. Hei!
    Har ikke sett bloggen din før, og falt for bildene du hadde funnet! Men hvor i all verden har du funnet de?

    SvarSlett