onsdag 23. september 2009

Hurra! Nytt blad...



Ute regner det. Nei, det REGNER ute. I bøtter og spann... skal det ikke snart slutte? Er ikke himmelen snart tom? Når hadde vi sist en dag uten regn? 

Å ha fri i regnvær er kjedlig. Å jobbe i regnvær er kjedlig. (Butikken er stille, for hvem vil GÅ UT i dette regnværet?! Og når solen titter frem - hvem vil vel HANDLE, når solen plutselig kommer?!) Sånn sett er jeg glad for at butikken ligger i et kjøpesenter, for da kan jeg selv handle og gjøre alle mine ærend i stille øyeblikk... og være like tørr etterpå.


Men det er noe positivt med regnvær. Å sitte inne om kvelden, i en god stol med fyr i peisen, levende lys og et nytt interiør blad i fanget! Å høre at det regner ute, gjør det ekstra varmt & lunt inne...


I dag kjøpte jeg med meg hjem (fra butikken min, Velkommen) det nye magasinet til Jeanne d'Arc Living. Så nå skal jeg kose meg lenge, lenge... eller iallefall til "Koneklubben" på tv2 begynner... Å se på tv når det regner er heller ikke å forakte :o)


Når jeg først snakker om interiørblad; Bolig PLUSS sitt "Vakreste hjem" var så flott. Historien bak rørte meg... Faktisk snakket vi om det i butikken i dag (jada, det er NOEN som handler i regnvær). Flere kunder kommenterte både bladet, huset som vant, folkene som vant - og alt som var INNI dette huset. Faktisk solgte jeg en del varer i dag pga dette huset! Så takk :o)
(Flere av tingene som var i "Norges vakreste hjem" har vi i butikken...)


Alle bildene er hentet fra det nye bladet...


Jeanne d'Arc Living kan du kjøpe her: www.velkommen.org

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar