tirsdag 21. juli 2009

Søt, liten hytte til hagen


Jeg går og venter på bilder fra onkelen min, som bygger - etter min mening - verdens kuleste hytte til barnebarnet sitt. 



Mens vi venter, kan vi nyte denne søte hytten. (Eller er det et bitte lite hus?!?) Uansett er det noe romantisk over den... Kanskje min datter ønsker seg en slik? Tviler på at pappa hennes gjør det, men mamma tenker på det. Vi kunne kanskje lage den LITT stor, slik at voksne også kan bu der inne? Mer som et lite gjestehus... Ja, DEN idéen vil nok pappa like. (not)

2 kommentarer:

  1. Nei, du må nok lera deg å snikra sjøl! Det er det mest effektive. Dessuten virkar det altfor fristande på mannen i huset til å la vera å vera med på prosjektet når han har så tøff kone!
    Det er no min teori...

    SvarSlett
  2. Hei hei. Den var jo bare så søt! Syns bloggen din også var helt fantastisk. Så masse fine bilder og inspirasjon. Har lagt deg under mine favoritter, for dette må jeg absolutt se mer av!!! Ønsker deg en fin dag videre.
    Klæm Susanne

    SvarSlett