tirsdag 8. mars 2011

Butikkparty!


Butikkparty? Ta venninnegjengen eller klubben med på en koselig kveld, hvor dere får hele butikken for dere selv! Dere får gå i fred og ro og nyte vårt herlige utvalg... Se vårens nyheter, få smaksprøver på kaffi, te og konfekt, prøv hudpleieproduktene våre og prøv våre flotte klær - uten å stresse...

Jeg kommer gjerne med tips og råd, samt litt om årets interiørtrender. Vi vil by på en enkel servering og gode tilbud.

Ring eller send en sms til meg (Astri) på 924 33 171. Velkommen!


Vanlige spørsmål/svar:
1) Dere kan være så mange eller få som dere vil.
(Men helst ikke færre enn 3 stykker)
2) Dere kan komme 7 dager i uken, og til (nesten) alle døgnets tider.
3) Det kan vare i alt fra en time, til langt utover de små nattetimer. Dette skal være KOS, så vi stresser ikke med klokken :o)


2 kommentarer:

  1. Mitt forrige forsøk, da jeg dro med meg mormor i vinterferien, var jo ikke spesielt vellykket (men jeg skal huske å sjekke åpningstidene en annen gang, altså!), så kanskje en venninnetur hadde vært noe! *rekogniserer*

    SvarSlett
  2. Åh, var det du som var på tur... Jeg syns at det var så dumt at jeg ikke var der, da du ringte!
    Normalt kommer jeg med en gang noen ringer, men denne dagen var jeg i Haugesund i møte med Kristine Vikse/MeMini. Så det var rett og slett uflaks :o(

    Håper at dere våger å ta turen en annen gang. Ring meg gjerne på forhånd, så er du HELT sikker ;o)

    SvarSlett