torsdag 8. oktober 2009

What to do, what to do...



Kanskje jeg skal sette meg godt til rette i sofaen og se en dvd? "En shopoholikers bekjennelser" kom i posten her en dag (er medlem i LOVEFilM). Har lest alle bøkene, og syns at de er topp og jada - lett underholdning. Har hørt at filmen ikke er så god, men det finner vi ut av. Er uansett ikke i humør til en tung, alvorlig film. Nei, gi meg noe lett - og helst godteri i tillegg! :o)


Jeg gler meg. Har funnet frem chocolate chip cookies, sjokolade, brus og et stort glass med isbiter helt til randen... Godt ungene sover, for mamma er ganske streng med dem sånn midt i uken. Hm. Dersom jeg tenker veldig hardt, kommer jeg sikkert på en god unnskyldning... sånn som at jeg har fri i morgen, så teknisk sett er det helg for meg i kveld... så da så!


Alt jeg trenger nå er et pledd, og så er jeg klar. (Jeg elsker pledd, sommer som vinter).

Snurr film!

(Alle Green Gate varene selger vi i butikken... MÅ jo drive LITT reklame også! Kan ikke BARE se film & ete godteri :o) www.velkommen.org

1 kommentar:

  1. Avogtil trenger vi å se noe lett underholdning!!! Ser gjerne på Grey's når jeg trenger slikt!!
    Kos deg i godtolen...og flotte tepper fra greengate!!!

    SvarSlett