søndag 25. oktober 2009

Noe på gang... en ny gang!


Det er gått 2, snart 3, år siden vi flyttet inn i nytt hus. Og med (da) en ett åring og en treåring, pluss en nyåpnet butikk - vel så ble ikke alt gjort helt klart med en gang.

Men nå er ungene blitt 4 og 6 år, butikken 3 år - og mamma har fått inspirasjonen tilbake. (Kan det være fordi jeg har vært syk så lenge? Jeg "kribler" etter å gjøre noe.) Og det første jeg skal grip fatt i, er gangen nede. 


Vi har dobbelt garasje under havle huset, og i fra den kommer vi rett inn i huset. (Fantastisk å kunne få alle inn i bilen, uten å bli våte!) Gangen som vi kommer inn i, ble aldri gjort noe med. Dvs at vi har fliser, og en tapet som er malt hvit. Men den føles mer som et "lerret", enn en ferdig tapet. Pluss at alle møblene som er der nede, er slike som er på vei ut av huset og på vei til loppemarked.


Så nå er spørsmålet hvilken vei... jeg kunne sagt vi, men sier ærlig jeg... vil gå. Jeg liker alt det nye i grått, men filsene har litt varme i seg, så det passer ikke så godt. Så nå er jeg åpen for det meste. 


Bildene jeg viser er alle fra Pottery Barn i USA. Kanskje vi kan ha noen slike møbler?
Neste uke skal jeg til Bergen, og se hva Laura Ashley har av tapeter. Men før det skal jeg til London. Kanskje jeg finner noe kult der borte, som kan gi meg mange gode idéer?


1 kommentar:

  1. Åja...så grei du er!!
    Sender en innom til deg jeg! Må bare høre når hun er på skolen der inne...hun går halvparten i lære skjønner du!
    Masse lekre bilder....og kjekt med inspirasjon:o)
    ha en fin kveld:o)

    SvarSlett