mandag 5. april 2010

Lykken er... en søster på Pottery Barn!

Min søster er i Amerika, og i dag skal hun på Pottery Barn - med handleliste fra meg!

Hun har ikke plass til alt det jeg vil ha, så det må sendes hjem til meg... En ganske dyr måte å handle på, men det er et par ting som jeg har så lyst på. Og det er ikke SÅ ofte jeg har mulighet til handle på Pottery Barn. (Jeg liker så godt stilen... Sjekk Pottery Barn).

Her er noen "godbiter" fra handlelisten min:








Og her er noe av det som jeg ønsker meg, men ikke har råd til (å sende hjem):








Jeg tror at jeg skal lage mine egne spann i sommer. De er så fargerike og flotte! De tar kanskje ikke så mye, men noen biler og litt lego er det nå plass til i dem...

Gler meg til du kommer hjem, J! (Eller til pakken min kommer... he, he)

1 kommentar:

  1. Oppdatering fra USA:
    1. Eg kjem nok før pakken!
    2. Du får dei små glas-krabbe borkorta og bordordnaren. Og eit stort skjellfat som me syns var aller finast!
    3. Og så kjem det ein liten overraskelse :-)

    SvarSlett