onsdag 10. juni 2009

Vær original - kjøp en kirke!


Av og til kommer jeg over ting, som jeg rett og slett ikke helt hva jeg syns om... Som denne historien om de som kjøpte seg en kirke.

Tøft, ja. Litt stilig og til og med noe vakkert, ja. Men ville jeg ha gjort det? Nei! Her kunne jeg aldri ha bodd. Det er noe stort og mektig over det som skremmer meg litt... En ting er å ha en madonna i vinduskarmen; det er noe helt annet å ha en døpefont i gangen. Og sengen der altertavlen normalt står.

Nei, dette havner i gruppen av ting jeg IKKE vil kopiere.

(Tenk deg at du sitter i sofaen en kveld og leser en skummel bok. Ute regner og blåser det. Så går strømmen... Ville DU likt deg her? I såfall er du tøffere enn meg...)







 






For more information & photos: www.allaboutyou.com

3 kommentarer:

  1. Enig med deg...her kunne jeg AAAAALDRI bodd..
    men stilig og orginalt? jada, det er det!

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  2. Litt spooky syns no jeg!!
    Jeg ville aldri ha bodd i en kirke...!
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  3. Men glasmaleria er jo ubetalelege då!
    I Amsterdam har dei gjort om ei kyrkje til diskotek/nattklubb. Det syns eg var veldig mykje verre.

    SvarSlett