tirsdag 9. juni 2009

Bak kulissene: "Frustrete fruer"


Tirsdag er TV kveld. Jeg må se "Frustrete Fruer". Jeg liker folkene, gaten, hagene og husene deres. For ca. 14 dager siden plantet jeg til og med en "Wisteria" i hagen, etter å ha falt for denne vakre syrin fargete klatreblomsten.

Av en eller annen grunn, har jeg alltid likt isdronningen - med hjerte - Bree. 
Selv om hun er altfor konservativ for meg, står det respekt av hagen og huset hennes :o)

Min stil er ikke lik hennes i serien - men du verden, så godt jeg likte "trailer" hennes! Wow... ("Trailer" er vognen de "slapper av i" mellom opptakene.)
At hun, sammen med designeren sin, har valgt en av mine favoritt fargekombinasjoner gjør det litt ekstra kult. Legg merke til alle de flotte detaljene!






(Dette bildet må være speilvendt... Folk blir så "rare", når de blir speilvendt)



Hm. Hvilket rom kan jeg pusse opp nå da... hvor kan jeg lage mitt eget aqua & sjokolade rom... tenke, tenke...

Bildene er lånt fra "Traditional Home"

3 kommentarer:

  1. Jeg er så "forelska" i den traileren (husvognen er kanskje et bedre norsk ord?)! Og du, det er helt vanlig at man blir speilvendt i speil. Hihi, tenk så rart at vi også ser oss selv fra den "rare" siden som du sier, og at alle andre ser oss anderledes. Slik vi er på bilder...

    Fin blogg du har, det er første gangen jeg er her i dag. Men ikke siste...
    Laila

    SvarSlett
  2. Øh... det har jeg aldri tenkt på. At andre ser oss fra den "rare" siden. Nå klarer jeg ikke å tenke på nytt rom i nye farger lenger... Nå tenker jeg kun på kommentaren din. Stemmer dette da? Hva sier dere andre?

    SvarSlett
  3. Wow, litt av en trailer. Reneste luksushjemmet. På tide å pimpe opp campingvognene, nordmenn? Jeg har også Fruer-kveld hver tirsdag. Det legges opp til litt av en sesongavslutning føler jeg, etter dagens episode....

    Natta!

    SvarSlett