mandag 13. juni 2011

Bilder fra Moster...


Jeg tenkte at jeg skulle vise litt bilder fra Moster. Tanken var å ta litt bilder av det som skjedde rundt oss, men det var for travelt til å vandre rundt med kamera!


Vår stand minnet litt om en "krambod", med en salig blanding av varer :o) Været var strålende sol, folk var blide - og jeg hadde det kjempe artig i 3 dager til ende. Takk til alle som var innom salgsboden min denne helgen...


...og takk til dere som handlet hos min datter! Andrea på 7 år, hadde med seg en koffert med ting som hun hadde laget selv. Og hun var ikke lite stolt, da en dame betalte kr. 20,- for noe som kostet kr. 10,-, "fordi det var så veldig fint". Takk til deg, du gjorde dagen helt spesiell for min datter :o)


Dette bildet heter "Velkommen med datterselskap"... ;o)

2 kommentarer: