tirsdag 1. januar 2013

Og vinnerene er...

Mine gode hjelpere på 7 og 9 år, har trukket ut: 1) Emmeline Nicole: LIFE TOPP fra Kristine Vikse 2) Astrid Eidem Molina: TASSEN kissing kaffekopp m/skål 3) Renate Stålesen: Green Gate Edith warm grey cutlery (bestikk) ...og siden vi ikke hadde trukket noe "stort" enda, tok vi en ekstra trekning ;-) 4) Tina Dale Tønnessen: Fjær pute + servietter fra Bloomingville GRATULERER! Kjempe fint om dere kan sende meg en mail med adresse, dersom dere ikke kan hente gaven selv på butikken vår på Fjord'n Senter. (For de av dere som hadde flere ønsker: ønskene var nummeret, og det ble også trukket hvilken premie som dere skulle få der det var et navn med flere ønsker. Gavene er nå trukket og ønskene kan ikke byttes/endres. En annen voksen var tilstede ved trekkingen som vitne.)

1 kommentar:

  1. Tenkte at jeg skulle bli litt mer moderne i 2013, og endret derfor blogg-profilen vår. Problemet nå, er at jeg kun kan se bloggen som alle andre - jeg kommer ikke inn for å lage nye innlegg!!! Noen som kan hjelpe meg?

    SvarSlett