torsdag 25. august 2011

Litt bilder fra messen

Da er jeg tilbake fra høstens interiørmesse :o) Som vanlig var det MYE fint å se, og vi har fått tak i mange flotte varer + en helt ny leverandør! Vi kommer tilbake til hvem det er...

Jeg vil legge ut litt bilder fra messen her på bloggen, men det vil komme litt og litt utover dagen. Noe har jeg fått lastet ned, mens resten skal jeg få på plass iløpet av dagen. Kvaliteten kan være litt "så som så", med tanke på at noe er tatt med mobil, noe med kamera, og noe i så spesielt lys at det blir neste "misfarget". Men jeg legger det ukritisk ut, en herlig blanding av våre egne leverandører + noen som vi ikke har.

Det kommer kanskje ikke frem på bildene, men noe av det som gikk igjen var NATUR og STORE klokker. Og da mener jeg STORE! Ca. 1-1,5m i diameter...

Ha en fin fredag - og husk at flere bilder vil komme inn på dette innlegget i løpet av dagen!



Kult silkepapirskjørt laget av Serviteur!


Herlige PIP! Nå kommer det morgenkåper & håndkler inn igjen! (hurra)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar