fredag 25. mars 2011

Litt for fint...?



Av og til kommer det inn varer som er ENDA finere i virkeligheten, enn hva en hadde sett for seg. Som de siste varene våre med fuglemotiv... Det som ikke allerede var forhåndsbestilt via nettbutikken, fikk ben å gå på i dag. Jeg pakket opp og solgte unna etterhvert. Noe som alltid er veldig gøy - helt til en ser at en er tom for nettopp det en hadde tenkt å kjøpe selv... F.eks. de store boksene (arg). Men jeg har sikret meg en av lyktene - og den er så vakker! :o)



Noe annet som kom i dag, var flere romatiske duker & gardiner.


Og så fikk jeg satt på plass noen av Green Gate nyhetene...



Litt senere i kveld skal jeg tilbake - og åpne butikken for noen kjekke damer skal starte "klubbkvelden" sin hos oss. Om det er noe du/dere har lyst til, er det bare å ta kontakt.

God helg alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar