tirsdag 11. januar 2011

Drømmer om vår og fuglekvitter


Å, så lei jeg er av snø og glatte veier! Snøen kan ligge på bakken, men jeg ønsker snøfrie veier. Nei - jeg ønsker ikke snø på bakkene heller. Jeg vil ha tidlig vår, med snøklokker som titter frem!

Mens jeg venter på våren og nye vår-varer i butikken, skal jeg prøve å finne ut en lur plass i huset vårt, hvor jeg kan ha denne vakre tapeten fra PIP HOME. (Min favoritt er den grønne) Velkommen har serviset til PIP HOME i butikken/nettbutikken. Så kanskje jeg kan ha tapeten der?

Velkommen selger dessverre ikke disse nydelige tapene, men du kan få kjøp dem HER!





3 kommentarer:

  1. Selger du tapet no? Eg likte kjempegodt dei to gule. Kansklje den øverste aller best. Men kva skal ein gjera når ein ikkje har gleire rom igjen å pusse opp???

    SvarSlett
  2. Hey! You have a lovely blog and so many beautiful things ... I wonder how expensive one would get these beautiful wallpaper?

    SvarSlett
  3. Hi. I think they are NOK 750-850,-

    SvarSlett