fredag 29. januar 2010

Flotte skap



Jeg ønsker meg et flott skap med glassdører til stuen vår. Men jeg har ikke funnet det rette enda... De jeg liker, finner jeg bare på nettet og ikke til salgs selvsagt. Men en dag!


Jeg liker dette - men det passer ikke inn i stuen vår. (Vi har varme farger).



Og jeg liker dette. Faktisk liker jeg de fleste hvite skap... hm.


Som dette...




Og dette...


Og dette - for ikke å snakke om det under! Det likte jeg aller best!


PS! Rundt neste helg kommer vårens nyheter
fra Lisbeth Dahl og Green Gate!

2 kommentarer:

  1. Nydelige skap du viser...ja jeg liker de fleste hvite skap jeg og:)
    Ha en koselig lørdag
    GoeKlemmer

    SvarSlett
  2. Hei

    Skapet fra TineK ( det grå)kan du få i hvitt,sort, natur og grått:)Det håndlages av en gammel mann i Frankrike, så det koster jo litt:)

    God helg til deg
    AC

    SvarSlett