lørdag 5. desember 2009

Jeg fant, jeg fant!!!



Hurra for internett... :o) 

Jeg fant (tilfeldig av alle ting) drømmehuset mitt: huset fra "Hjemme alene" filmene. 

Når jeg ser huset igjen, er det ikke like flott som jeg husker det - men jeg elsker det allikevel. Jeg ville nok byttet ut en del tapeter(kremt) og endret litt her og der. 

Men sjekk denne fasaden! Åh, hvor godt jeg liker dette huset. 



Huset "mitt" om vinteren...






Huset "mitt" om våren...


Huset "mitt" om sommeren...



Gler meg til å se filmene igjen :o) 
Hver desember ser vi "Hjemme alene" ( dvs nr 1 og 2, de andre er ikke noe - styr unna nr. 3 og 4).

Entréen & trappen:
















Gangen i nyoppusset utgave.

Stuen:




Stuen som nyoppusset.





Spisestuen:





Kjøkkenet:





Badene:





Tv-stuen:


Foreldrene sitt soverom:





Buzz sitt soverom:




Loftet:




Og til slutt - er ikke dette fantastisk - plantegning av huset!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar