mandag 23. november 2009

Green Gate 2010




Til min store glede så kom Green Gate katalogen for 2010 i posten i dag. Ivrig kastet jeg meg over den - og så ble jeg litt overrasket... Det spørs om dere er enig med meg etter nyttår - når bildene kommer ut, men jeg syns at Green Gate har endret stil, og det minner meg litt om Rice sine produkter!

Nye (og mye) mønster og farger som grønt, rosa, blått og gult. 
Når jeg ser på det igjen i kveld, liker jeg det litt bedre enn i dag tidlig.

Litt lenger bak i katalogen, kommer den "gode, gamle Green Gate stilen" tilbake, og jeg oppdaget at det er denne stilen jeg liker best. Og her var det MYE fint!!! Inkl. et helt nytt blomster motiv på servise og tekstiler. Det er veldig sommerslig, og jeg er spent på hva mine kunder vil si...

I tillegg kommer det noen nye artige "duppe-dingser" som oppvaskkost og magnetklyper. Paisleymønsteret kommer i en sommervariant (hvit bunn med rosa & lilla blomster) i tekstiler - ikke i servise. Og så kommer det et nytt rosemønster i rosa og lavendel, som er blitt min favoritt... :o)

Litt nytt til barna er det også, men ikke så mye.

Om jeg skal si en ting som skuffet meg; så er det at det ikke kommer flere deler i serviset "Chloé" og "Tilly". Her hadde jeg spådd at det skulle komme krus og kopper, fat og skåler... Der tok jeg feil, gitt. 
Men jeg er sikker på at det kommer til høsten. Så populære som de to seriene er blitt, så det bare komme flere deler i serviset ;o)

Veldig synd at jeg ikke kan vise dere bilder... 

OBS! Bildet ovenfor er et gammelt bilde fra Green Gate.

2 kommentarer:

  1. Så gøy å få se alle green gate nyhetene nå:)
    Takk for koselig kommentar hos meg:)

    her er "oppskrift" på snø på bloggen:

    Gå inn på denne sida:
    http://www.bloggerbuster.com/2008/12/simple-snow-effect-widget-for-blogger.html

    Trykk på knappen der det står: "Add Snow Effect to your Blogger Blog"

    Følg så instruksjonene som kommer! :)

    -June

    SvarSlett
  2. Hei hei.
    Koseleg at du stakk innom bloggen min.
    Einig med deg angåande Greengate sin nye katalog, men det har nok litt med at me er i julemodus og katalogen viser sommer og sol,hehe.
    Eg skjønar heller ikkje at dei ikkje lagar meir av Chloe og Tilly, dei er jo kjempepopulære.
    Eg skulle vore innom butikken din ein gang, men dei få gangene me er i Eikelandsosen så er det på søndagane.
    Svigermor har slekt der oppe så me er avogtil besøker.
    ha ei fin advent- og førjulstid.
    H

    SvarSlett