tirsdag 19. mai 2009

Oppslagstavlen min


På oppslagstavlen min - rett ved siden av min kjære mac, henger en blanding av gode idéer og bilder av dem jeg er glad i. En barnetegning som min datter laget til meg, (som viser hele familien med armer like lange som kroppene våre - og vi har alle 3 fingrer) og en Pondus stripe... 

Her "rydder" jeg to til tre ganger i året, men noe henger der fast. År etter år. Som bildet av kransekaken som jeg en gang klippet ut. Den er så vakker! Så enkel, så søt, så romantisk... En slik en skal jeg lage til min datter's konfirmasjon. Uten tvil. Hun er 5,5 år nå, men jeg vet allerede at DEN skal jeg lage.

Tallerkenhyllen syns jeg var så kul, at den måtte jeg også klippe ut en gang. Jeg har sett dem med tallerkener og bøker i - men sko var noe nytt. Så en gang "stjeler" jeg nok den idéen også...
Sommerfuglene er de eneste som er helt nye på tavlen min. De kom på fredag (Bloomingville), og jeg liker dem bare bedre og bedre. Ikke bare er de fine - de er sterke også! En liten "rakker" holder lett 1-2 bilder på plass. Jeg bruker flere, fordi de er så fine... ikke sant?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar